nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, January 06, 2005

gemensamt

vad har en raggare och Minna gemensamt? Jo, de är Noras favoriter!
Idag var vi i FC och där träffade vi en polare till min moster; Klasse som var gammal raggare, han hade guldtand och brylkräm. Honom tyckte Nora om. Hon skrattade och flirtade till honom, kunde inte ta ögonen ifrån honom. Tittade länge och log stort när han vinkade hej då. Hoppas den dragningen går över. Vill inte ha några raggare hängandes på tomten. Sen är ju Minna fortsatt favvo. Åh, hon tittar på Minna, skrattar, kollar igen så hon är kvar. Det blir liksom kärlek i blicken. Skrattar ännu mera. Barnvaktspotensial!

1 Comments:

  • At 8:57 pm , Blogger Minna said...

    jag är gärna barnvakt. jag älskar att bli "munpruttad" med saliv i hela ansiktet. hahahahhaha. men jag smyghämnades och torkade av Noras saliv på hennes tröja. Sån är jag...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home