nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, January 31, 2005

middag

Jag har gjort underbart goda köttbullar i tomatsås med spiskumin, hackad bladpersilja, vitlök och honung. Mmmm.
I skrivande stund sänder de Scan´s reklam för lightkorv/köttbullar mm. "Nu har jag bestämt mig" Men har ni sett hur dj-a purkna alla ser ut. Kolla in lastbilschaffisen! Man blir inte speciellt sugen på de köttbullarna. Skulle vilja höra hur de resonerade när de brainstormade på reklamfirman som fick uppdraget för den reklamen!

3 Comments:

  • At 9:33 am , Anonymous Anonymous said...

    Du e så piffig när du gör dina maträtter!! En annan kör bara det gamla vanlig jäääämt. Hur var det på babysimmet, dök hon?
    Kram
    Malin

     
  • At 10:13 am , Anonymous Anonymous said...

    Du får en mamma/mormor att bli stolt........bara framgångar !!!

     
  • At 10:45 am , Blogger Minna said...

    Jag åt en macka med lök och makrill. skittrist! jag ska flytta ihop med Mattias BARA för att han alltid lagar mat! JIPPI! Hahhahahah. Feed me!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home