nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, January 03, 2005

nyårslöften

Jag är helt färdig!! Inte nog med att jag blev rejält bakis på nyårsdan, Nora verkade lova sig själv att aldrig mera somna smärtfritt. Jag fattar verkligen inte hur en sån liten varelse kan kämpa emot så mkt. Jag var övertygad om att man somnade när man var trött när man är så där liten. För er som oxå tror det. Nej, inte alla bebisar gör det! Det stökas, det bökas (Jörgen frågade om vi kanske fått hem en grävling fr BB), det vänds till mage, som en liten skruv i raketfart.. Sen är det precis som om hon känner att hon håller på att somna, ja då skriker hon lite till eller sparkar upp sig i kortänden. Helt ärlig är jag rädd att hon ska bryta nacken av sig då.. Men nu är jag så trött och irriterad att jag måste gå och meditera.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home