nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, January 23, 2005

storstaden

Jag är helt upprymd efter att ha varit i stan 2 dar efter varann. Har andas avgaser, sett bilar och massa människor. Jihaaa.. I lördags var Jörgen hemma med Nora och jag mötte Malin, Helena och Petra på Söder för att bara promenera runt, ta en fika och glo på folk. Tjejerna trodde att mitt ärende var att handla nått speciellt så de undrade vart jag ville gå. Jag svarade att det var lugnt, bara jag får se lite bilar och lite folk så är jag nöjd. De skrattade konstigt nog!? Sen idag söndag har vi haft barnvakt för att gå på bio och sen gå ut och käka på Rice (Sushi-buffe). Mycket trevligt!! Sen blir det ju liksom helt apabra när man kommer hem till morsan och det gått bra med Nora. Hon har ätit, sovit och till och med varit på födelsedagsfest. Så förutom att jag fortfarande är mätt är jag även jag fortfarande lite upprymd av den sköna storstaden. Jag är redo för en ny vecka!!!

1 Comments:

  • At 8:51 am , Anonymous Anonymous said...

    Mormors beskrivning av Noras fantastiska
    armhävningar med sträckta ben... sen tar hon ett skutt så hon står hon i krypställning.Hon ser så nöjd ut när hon bemästrat det....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home