nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, February 10, 2005

hemlighet

Det har blivit så halt av allt regn att det är dax att plocka fram grillorna. Här om dan snackade jag i mobilen samtidigt som jag drog Nora i barnvagnen och helt plötsligt halkar jag, men ni ska inte tro att jag släpper taget om varken vagnen eller mobilen så där ligger jag på marken och sprattlar - med ena handen på vagnen som står på 2 hjul och i den andra handen har jag Malin. Detta hände (självklart!!) utanför grannarna som är hemma på dagarna, jag hoppas innerligt att de inte såg mig. Vilken syn, som en slimock-klump låg jag där i backen och avslutade mitt samtal. Sen linkade jag hemmåt med en sovande Nora för att inpektera mina skador, något generad, och tänkte att det här kommer jag aldrig berätta för ngn men nu kan jag inte hålla mig längre. Mitt ego säger att det var ju tur att det inte hände på en mer crowded ställe!

2 Comments:

  • At 8:34 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag var på väg att hämta grävmaskinen för att bogsera upp dig.

     
  • At 6:48 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag tycker det är otroligt tyst på Noras hemsida !!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home