nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, February 21, 2005

herrens lokaler

Jag var och svettades i kyrkans lokaler igår. Nix, var inte och bekände nån synd utan var på Friskis & Svettis i kyrkans gympasal(?). Det var ett tag sen jag gympade - efter 7 min kunde jag knappt andas och tinningarna pulserade så jag var helt övertygad om att få en hjärnanerysm men det är ju såå roligt att skutta runt där även om jag hade svårt att hitta den där meditativa känslan igår. Tyckte mest det var apajobbig, tack och lov fanns det en skylt med ett biblisk budskap fr Joh 13:6 Det stod typ Herren älskar alla människor där för gav han dem sin ende son, och herren överger dig aldrig. Bla Bla bla. Den läste jag om och om igen, försökte memorera texten mest för att försöka slippa tänka på hur lång tid det var kvar. Jag slapp både andnöd och anerysmer men har så dj-a ont i armaran idag så jag orkar knappt lyfta Nora. Tog ett snack med henne imorse och sa att det är dax att bli en stor tjej, att hon får själv hoppa upp från golvet, ta sig ur sängen och sätta sig i vagnen men hon bara gurglade lite.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home