nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, February 15, 2005

skitsnö

Jag har fått en psykisk förkylning (ur gängorna..) och därav inga bloggar de senaste dagarna, jag skyller allt, verkligen allt på vädret. Jag är så dj-a less på snön. Fredan blev som ett liten smakprov på hur det kan vara. Solsken och mys! Jörgen var ledig så vi tog t-banan till söder och promenerade till gamla stan där vi käkade lunch sen tog vi en kaffe i gallerian. Hur skönt som helst och sen på söndan kom snön igen. Fram med snöslunga och skyfflar.. Blä blä blääää
Dagen hemska upplevelse är att Nora ramlade ur sängen imorse. Trots kuddvallar bökade hon sig ur sängen. Hua vilken chock men efter att ha pratat m jörgen och Torhildur lugnade jag mig, Nora hade lugnat sig för länge sig.. Dagens fantastiska upplevelse är att se Nora krypa. Hon kryper inte klockrent , hon måste vila imelllan men hon kryper framåt om man lägger en leksak en bit framför henne. Hurra hurra för Nora.. Hurra även för Noras mormor som var här idag på lunchen. Hon är så fantastisk, så omtänksam, så barnkärn, så fantastisk på alla sätt och vis. Räcker de mamma? ;)

1 Comments:

  • At 8:57 pm , Anonymous Anonymous said...

    Jag den "dosen" av beröm räcker till helgen......datumstämplat.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home