nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, February 03, 2005

troll

Jag har hittat en ny värld, Föräldrarforumet på www.alltforforaldrar.se. Där finns verkligen alla typer av ämnen, Från asienkatastrofen som har en väldigt trist ton till Fråga Pappor som däremot har en väldigt charmig ton. Det verkar finnas något för alla, om man nu vill. Jag skriver nästan aldrig egna inlägg utan läser bara andras. Roligst är att läsa där folk är upprörda och svarar på varandras inlägg. Folk (tjejer?) som bråkar om hurvida olika sovmetoder är bra eller inte, hurvida det är är grotta i andras sorg när man läser internetsajter om Asienkatastrofenen mm. Sen finns det ett uttryck för såna som bara provocerar, inte är seriösa, de kallas för troll. (Jag kan knappt hålla mig för skratt när jag skriver nu..) De e så kul när de skriver "Jag misstänket starkt att *** är ett troll" Snacka om att människor lever sina liv på de där forumena!! Jag sa till Jörgen att om man hade tendens till personligsklyvning så skulle man kunna bli "Pappa i fängelse"eller varför inte "ensamstående med 5 barn" eller varför inte ha några omhändertagna barn bara för en kväll?

1 Comments:

  • At 2:25 pm , Blogger Minna said...

    Jag ska genast gå in och trolla, kanske häxa lite också. Lägga in överlägsna kommentarer om mina (fantasi)barn så att alla får dåligt samvete.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home