nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, March 16, 2005

Båstad

Ikväll längtar jag efter min lillebror och hans flickvän Louise. Det känns som om Båstad ligger på andra sidan jordklotet och att det kommer dröja flera 100 år tills vi åker dit och hälsar på. Det braiga är ju att de öppnat cafét och att det har massor att göra. Så det är ju jättekul för dem men mitt ego säger att Båstad är larv och att de ska bo nära oss, gärna i gäststugan. Jag saknar att bara hänga med brorsan, snacka böcker vi läst, filmer han men inte jag sett, skvallra och garva lite. Jag saknar att träffa Louise spontant på stan och ta en fika, och snacka skit om värdelösa köksmästare och töntiga kollegor. Det här gjorde inte längtan bättre, nu saknar jag dom ännu mer..

1 Comments:

  • At 11:02 pm , Blogger Minna said...

    Nu kommer du att sakna mig också. Men bara i tio dagar. Kram

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home