nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, March 21, 2005

förkyld

Lillis vaknade alldeles snorig så idag har vi bara sovit, tagit det lugnt och Nora har klättrat/ställt sig upp på allt som går; soffan, en hög med kuddar, en halvsovande Hanna, you name it men jobbigast är ju ändå att hon ställer sig upp i spjälsängen när hon ska sova. Det spelar ingen roll hur trött hon är, det går på 2 röda så står hon där vajjandes och flinar, nöjd med sin prestation. Så detta innebär att det måsta bli vår nu så hon kan börja sova ute igen, jag har ju ingen lust att fightas i 1timme för att hon ska sova i 30 min. Jörgen kom på nu ikväll (efter 75 min) att om det är kolsvart i rummet ser hon inte var hon ska hålla och kan somna.
Så när det inte blev babysim så gick jag och körde Boxing. Fy faaaan va jobbigt och kul! Kanske inte lika roligt för henne jag sparrade med som fick upprepa hela tiden vad det var jag skulle göra. Jag var så trött och hade så lite syre i hjärnan att jag inte kunde ta in vad instruktörens sa. Jag var liksom blå om läpparna efter 20 min och höll på att köra i diket på vägen hem eftersom benen skakade så.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home