nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, March 12, 2005

förändringar

Vi har gått in i förändringarnas tid här i blöjlandet. Som igår hade vi morsan och Perre på middag (de drog till Thailand i dag..) så för att kunna ta mig ett glas vin gjorde vi ordning välling till Nora som hon skulle få nästa gång hon vaknade, istället för att amma som hon brukar, men lillis sov hela natten!! Så från att vakna var 3-4 timme och käka lite så sov hon hela natten. Vilken cool upplevelse! Jag kan ju lugnt konstatera att jag behövde den sömnen för det blev fler glas vin än bara ett..och öl! Idag har jag varit trött och konstant hungrig men då är det tur att man har en lillis som sover middag ett par ggr per dag som man kan samsova med då. Jag har sovit middag 3 ggr idag. Skitskönt. Det gjorde att vi var laddade för slagerkvällen hos Malin. Vi packade ner Noras pyjamas och tog med resesängen och bestämde oss för att nu ska Nora somna borta. Vilket hon gjorde oxå. Det var nog en ännu grymmare känsla, att kunna vara borta längre än till 19 på kvällen och som grädde på moset somnade hon väl när vi kom hem oxå. Underbart!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home