nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, March 20, 2005

grillfester

Farsan kallade oss lyxlirare som drog till "storstan" när det var kallt och djävligt här i skogen men nu har vi flyttat hem igen och det var skönt. Solen lös på oss när vi satt på verandan och (försökte) fika, Nora tyckte solen var för stark så vi fick gå in. Vi har sett vårat hus på www.älvsbyhus.se så nu hoppas jag att bygglovet släpps snart så vi kan bygga detta finfina hus. 100 kvm, tre sovrum, badrum, grovtvättstuga, matrum kök och v-rum som hänger ihop. Vi ska boka tid med en säljare så vi får en visning av ett sånt hus och förhoppningsvis är det lika fint då! Som sagt nu känns det bra att vara hemma. Ett tag trodde jag att jag skulle få blodad tand av civilisationen när jag nämde detta för Jörgen suckade han och skakade på huvudet. Men jag tror att jag kommer att älska Vidja igen när våren kommer. Vart ska vi annars ha grillfester i sommar?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home