nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, March 16, 2005

hotell värmlandsvägen

Vi har barrikerat oss på värmlandsvägen (dom är i Thailand) och det är som att bo iett slott. Badkar, bredband, värmeslingor i golvet, grannar och Via Sat. Så förutom att bada har jag passat på att kollat på kanal 3 , scrubs, sex and the city, club-goa, fab-nånting. Jag har verkligen måste-passa-på-känsla i kroppen men jag får väl påminna mig själv om att detta inte är ett riktigt hotell så jag inte börjar sno åt mig shampo och handdukar när vi sticker hem. Det är nästan skrattretande hur glad jag blir av att bada 2 dar i rad eller att surfa med bredband. Hade nästan glömt hur det var att surfa "på riktigt" och inte hinna käka lunch medan datorn jobbar med att få upp hotmailsidan. Nora och Jörgen gillar oxå att vara här; Jörgen kan kolla på riiiiktigt bra fotbollsmatcher och Nora kan krypa runt naken utan att få en kroppstemp på 27 grader. En som däremot inte gillar vårt besök är morsans katt. En liten flåsande minimänniska som kryper efter henne och en dj-t irriterande ungkatt som bara springer efter henne och vill busa. Pratade m morsan imorse, de hade 30 grader varmt och låg vid poolen. Så trist för dem!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home