nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, March 30, 2005

projekt

Jag har en bloggarsvacka. Med våra intensiva dagar har jag svårt att hitta orken och lusten till att skriva på kvällarna. Jag har senaste veckan vartit så svintrött, trots att jag går och lägger mig i hyfsad tid skulle jag göra allt för att få sove en timma till på morgonen. Men det är blankt omöjligt att få Nora att somna om där vid 6.30-rycket. Hon ska däremot ha credit för att hon sover nästan hela natten numera. I natt sov hon fr 19 och vaknade hon först vid 4 och då somnar hon om på direkten bara hon får komma till våran säng.
Vi har framkallat ca 200 bilder på Nora, Från BB till idag. Så vi har i dag glott på kort och vart nostalgiska. Det var mycket "först gången", när hon åker bil, när hon badar, när hon träffar bla bla. Vi ska göra ett album nu så man inte sitter där med miljoner bilder som inte är insatta i album. Det får bli projekt nr 2. Projekt nr 1 med det virkade lapptäcket ligger fortfarande ofärdigt i en plastkasse. Suck!!

1 Comments:

  • At 8:37 am , Blogger Minna said...

    Jag tycker att du ska byta prioritetsordning på dina prokejt!!!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home