nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, March 27, 2005

påsk

Pga av datorhaveri har jag inte kunnat bloggat nått i helgen men som alla andra småbarnsföräldrar (?) har vi haft häcken full så det kanske bara var bra att jag slapp ägna 45 min varje kväll åt att befästa min blogg. Va trött jag är på vanlig uppkoppling!! Så förutom de obligatoriska måstena har vi träffat Noras farmor & farfar i torsdags, var i stan, käkade mongolisk buffé, promenerade, fikade och bara mös. En underbart trevlig dag i solen! I fredags jobbade jag för första ggn sen Nora föddes. Det var hur coolt som helst att lämna hemmet för att åka och jobba men måste erkänna att jag inte gjorde många knop. Det var ju röddag så jag får mkt betalt för lite arbete, ska arbeta imorgon igen. Längtar faktiskt lite! I lördags var i hemma hos Nicke och Kicki och åt god mat. Idag har vi handlat, returnerat felköp, städat och plockat, fikat med Malin och Dennis. Men coolast var nog att vi gräddade våfflor på altanen och åt utomhus. Det är vår och jag ser ljuset i tunneln.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home