nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, April 13, 2005

Isabelle

Min dag började precis som vanlig och allt var som vanligt ända tills jag fick ett sms fr Malin. De fick en liten flicka inatt. Men jag var ju hos Malin igår em och då kände hon ingenting, hon stod och damsög! Jag fick en chock när jag läste sms:et, vågade inte ringa dem utan ringde farsan istället (va??), och det första som jag tänkte på var ett par mysbyxor som jag lovat att Malin skulle få låna för att ha på BB men sen samlade jag mig och ringde Molla. När hon svarade började jag storböla, hon är 100 ggr coolare än vad jag är, och fick höra om hur det gått till när deras lilla tjej kom till världen. jag blev så glad och berörd att jag gråtandes berättade för Nora om lilla Isabelle. Hon lyssnade inte särsilt mkt, det skulle inte jag heller göra om jag fick berättat för mig om en yngre förmåga. Så i Isabelles ära har jag tagit mig ett glas vin. Ikväll skålar jag för världens bästa Malin och världens bästa Dennis. Grattis känns ganska platt men iallafall grattis och all världens lycka.

2 Comments:

  • At 11:20 pm , Blogger Minna said...

    Malin, Dennis, Isabelle - Grattis från Minna och Mattias! Många kramar!

     
  • At 7:24 am , Anonymous Anonymous said...

    GRATTIS Malin och Dennis till er ISABELL ! Ewa

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home