nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, April 11, 2005

tjejträff

En lugn helg med mkt utomhus aktiviteter. Söndagen var helt otroligt skön. Morsan och Perre var här och passade Nora medans Jörgen och jag vårstädade. Jag som älskar att slänga saker fick gåshud när vi åkte till sopstationen och slängde trasiga TV, damsugare, speglar mm mm . Sen vårstädade jag lilstugan så våra vänner kan börja slagga över i sommar. Så mkt har vi inte fått gjort på typ 8 mån. Vi var ute hela dan, grillade hamburgare och satt på verandan och åt. Vi var helt färdiga på kvällen.
På lördan var jag på tjejfest här i Vidja. Så nu är jag officiellt "en av dem". Malin skrattade torrt och frågade om hon inte var välkommen bara för att hon inte hade barn ännu. (4 dar kvar) Jag blev på tjejträffen uppdaterad med skvaller från -72, det var då Kamilla och hennes syrra flyttade ut hit. Då var skolbussen bara en vanlig mercedes, så få var skolbarnen här ute. Idag är det en "riktig" buss.
På dagens schema står Body pump och babysim.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home