nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, May 21, 2005

Morbror Dan

Äntligen har Dan tagit sig ledigt och kommit upp till Stockholm. Han ska vara här tills på torsdag, om ingeting oplanerat händer. Han och jag konstaterade att det var 5 mån sen de flyttade till Båstad och ändå kändes det som han aldrig varit borta när vi satt där runt middagsbordet. Morsan har varit barnvakt idag när vi har städat inför visningen imorgon (Varför har man aldrig så fint som när man ska flytta?) och när Dan kom hem till morsan vart Nora lite blyg och började dra och plocka med sin tröja men när jag och Jörgen kom dit vart det helt ok att sitta med Dan, hon satt i hans knä och jag tror att jag var den som mös allra mest. Mina bästa älsklingar (förutom Jörgen då..) satt där och var sötast i hela världen!
Visning imorgon, håll tummarna!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home