nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, May 29, 2005

morgontrött

Jaha, då står man här igen kl 23 på kvällen och bloggar fast jag tänkte imorse, trött som ett as, "IDAG jag gå och lägga mig kl 19" men icke.. Vi har kollat på ett radhus i Farsta. Läste en blogg av Linda i min smak. Allt i orginal sen -62. Tjusingen!! Jörgen sa att han aldrig skulle ta en dusch i det badrummet, och jag tyckte det var skitcoolt. Bruna väggar och inkaklat orangebadkar. Men eftersom vi inte vet om nån har budat under helgen så är det väl bara att vänta!? Perre var över och vi snackade lite ombyggnade och inbyggnader så det kändes ju lite hoppfullt iallafall.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home