nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, May 24, 2005

trosjogg

Omvisningen på huset har varit idag och tydligen kom det spekulanter som inte var på söndagsvisningen så nu är antalet uppskrivna något fler (fast jag om någon borde veta hur lättvindligt man skriver upp sig och hur lite det betyder..)Men jag är hoppfull igen och jag blev ännu mer övertygad om att vi behöver större när Jörgen berättade att han i mörkret (Nora sov) tagit rena kallingar ur våran gemensamma underklädeslåda, som vi har pga platsbrist, för att ha efter sin lunchjoggingrunda. När han kommer till jobbet inser att han har tagit ett par av mina trosor. Han joggade i mina trosor! Jag vill bo större och ha en egen undeklädeslåda!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home