nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, June 01, 2005

big time

Det är tur att Nora är upptagen med att matvägra, dras i håret och slita katten i svansen så hon inte hänger med i våra flytta-svängar. Från att ha lagt ner flyttplanerna (pga fördålig budgivning) så har spekulanterna accepterat vårat bud på 100 lax till. Men. Eftersom det har varit upp-och ner med försäljningen så ropar jag inte hej innan jag är över på mäklarfirman och skriver papperna. Så för att summera invecklad info - Vi ska (troligtvis) sälja!
Imorgon torsdag och fredag ska jag jobba vilket känns helt underbart. Tänker bara njuta av att spendera tid med folk som inte dras i håret, äter nått annat än Pasta & Broccoli, pratar om nått annat än Ka-kah. Nora är bäst men efter idag behöver jag mina arbetskollegor big time.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home