nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, June 10, 2005

bråttom

Förutom alla sista-minuten förberdelser inför semestern så har Nora och jag lunchat med farmor i Farsta c (vart annars?). Farmor fick lite smakprov på Noras specialiteter; illtjut, flirta m alla människor, och dagens nya dvs att lipa. Hon ser lite begåvningssvag ut när hon lipar. Men fortfarande söt!
Vi drar imorgon på semester och jag jobbar inatt. Jag börjar om 40 min; Jörgen är inte hemma ännu, Nora sover inte, jag har inte packat färdigt och så står jag och bloggar! Nu ska jag göra ett ryck inför vår första familjesemester. Hur mysigt som helst!

1 Comments:

  • At 9:34 am , Blogger Minna said...

    Nu har du kommit hem så nu finns det ingen ursäkt för att inte skriva.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home