nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, September 11, 2005

good bye vidja

Imorgon skriver vi på kontraktet för ett radhus i Fagersjö. 130 kvm, 130 kvm boyta!!! Det känns som ett slott. Nora får eget rum som ska målas i grönt, beige och brunt eller rosa m orange fondvägg eller.. Ja ni förstår hur det snurrar i huvudet på oss, eller mest mig faktiskt. Jag drömmer om färger, kakel och olika kök men jag är ju katastoftänkare så jag har svårt att lita på att det går vägen innan vi står där bland heltäckningsmattor och medaljongtapeter. Än så länge är jag och Jörgen enade om färgförslag kakel mm men det roligaste var när jag sa till Jörgen att vi skulle slänga ute möblerna i plast (De är rackiga, fula och mögliga) då svarar han att i sånafall ska han ha dom på SITT rum!
130 kvm boyta, 3 sovrum med möjlighet till 5, tvättstuga, uteplats på fram-och baksida med liten gräsplätt, busshållplatsen utanför. Jag säger bara "Good bye Vidja".

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home