nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, September 04, 2005

husregler

Vi har fått huset sålt och lilla Nora ska bli förorts-brutta - Gissar jag eftersom vi inte vet vart vi ska flytta. Vi vet bara när, om 1 1/2 månad så flyttar vi.. nånstans! Risken är ju överhängade att vi inte hittat vårt drömboende (eftersom vi ALDRIG mer ska flytta!?)och vi får styra flyttbilen mot Värmlandvägen. Jörgens kommentar när jag sa att vi får flytta hem till morsan om vi inte hittat nått var "coolt, då får vi bredband!" Vilket är ett av hans två krav på vårt nya boende, bredband och comhem. Morsans reaktion var också positiv tills jag skämtade om att jag skulle sitta på hennes frukostplats, dricka upp hennes kaffe som hon förbereder kvällen innan och roffa år mig DN innan henne då sa hon att vi skulle diskutera reglerna innan vi flyttade dit. Spännande!

2 Comments:

  • At 10:13 pm , Anonymous Anonymous said...

    Oh va kul det ska bli........

     
  • At 8:55 am , Blogger Minna said...

    Dpå ska jag och Mattias komma och hänga på Värmlandsvägen VARJE helg och drick upp all sprit!!!! ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home