nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, September 26, 2005

sadistisk chef

Idag när jag kom till jobbet sa min sadistiska chef att jag skulle köra boxning om 40 min med killarna och som nyanställd vill jag ju visa mig på den styva linan och sa "Det är lugnt, jag fixar kläder". Underbara Jörgen körde över min träningsväska. En kvart försenad kom jag ner i salen som är full med coola killar i 16-års åldern. Jag körde allt vad jag kunde (gjorde det bra oxå!) för vem vill tappa fejset inför 20 ungdomarna, som jag dessutom ska jobba med?
Det värsta var att min chef undanhöll en LITEN detalj - Träningen var i 2 timmar inte 1 timma som jag trodde. Efteråt skrattade hon rått och tyckte det var en petitess.. Nu ett par timmar senare är jag blå på båda underarmarna. Jag ska undersöka om jag kan ansöka om risktillägg?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home