nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, September 12, 2005

Tyson

Nora har sedan länge kommit på ett sätt att få mig klarvaken, och skogstokig, när hon vaknar vid 06-tiden på morgonen; hon tar tag i min näsa eller haka och klöser eller drar mig i håret och när jag argt skriker "Neeej,lägg av" (jag är inte särskilt pedagogisk just då!!) då bara kastar hon sig bakåt, gapskrattar för att sen göra ett nytt anfall och skratta even moore. Ju argare jag blir desto roligare har hon. Efter jag har klippt av mig håret är det inte lika enkelt att dra för att det är just kortare och lite flottigare men lilla Nora är påhittig hon så imorse när håret slank ur händerna på henne körde hon en Tyson. Hon bet mig i örat. Så där ordentligt och inte släppte taget. Att bita tillbaka känns lågt men det var min tanke imorse. "Jag biter tillbaka - jag lovar"

1 Comments:

  • At 1:38 pm , Blogger Minna said...

    Hm... ditt hår låter inte så fräscht... (det såg dock fräscht ut!!!)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home