nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, November 03, 2005

gympalektion

Jag citerar "Pärsen kommer nästa vecka då hon ska sova lunch där för första ggn! Eller så går det hur smutt som helst!" Så skrev jag när Nora hade ätit lunch hos dagmamman första ggn; nu har hon sovit där ett par ggr och det går verkligen hur smutt som helst. Dagmamman berättade att hon lagt Nora på madrassen sagt "Vänta här jag ska bara byta på Emilia" Efter en stund kommer Nora ut fr sovrummet då säger dagmamman "Gå in och lägg dig så kommer vi snart" och när hon kommer till sovrummet har Nora gått och lagt sig på madrassen OCH sover dessutom!!
Igår hade de hyrt en gympasal i Farsta Hallen och haft gympa. Va, hur gulligt är inte det? De hade sjungit, hoppat, legat ner, klappat händerna men Nora tyckte bäst om att springa runt runt. Dom hade haft jättekul och dagmamman tänkte ringa mig bara för att jag skulle få höra när Nora sprang runt och skrattde så hon tjöt. Ibland vill jag vara en fluga på väggen där så man få ser hur kul dom har det!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home