nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, December 12, 2005

försvunnen luva

Det är Luciatåg imorgon och vi kan inte hitta Noras tomtemössa (Panik!)men säg vad vi hittar i detta kaos (vi har flyttat in i radhuset). Så nu midnatt ska jag sätta igång och leta tomtemössa samtidigt får jag väl föröka leta rätt på videokameran. Suck! Jag får väl meddela imorgon om(?) eller hur mycket jag bölade under Luciatåget.

Obs! Läs minnas: minnert.blogspot.com Hysteriskt roliga bilder!

6 Comments:

  • At 10:57 am , Blogger Minna said...

    Oh no! Hoppas att ni hittade luvan!!!!

     
  • At 11:16 am , Anonymous Anonymous said...

    Ska ni filma Nora i tåget eller dig som gråter?

    /Inger

     
  • At 5:32 pm , Blogger hampa said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 12:58 pm , Blogger hampa said...

    Systrarna R: Jag tycker mig ana en viss ironi!? Allt gick bra trots att luvan förblev försvunnen OCH jag lyckades att inte böla.. Strongt va?

     
  • At 10:43 am , Anonymous Anonymous said...

    Äh, det är klart man ska böla när ens barn går i lussetåg! Det var otroligt strongt och krävde säkert en hel del självbehärskelse att inte göra det. Jag är säker på att hon var skitsöt!

    Bilder!!!

    /Inger

     
  • At 10:32 pm , Blogger hampa said...

    Luciabilderna komer - lägger in en testbild.. dvs jag övar.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home