nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, January 29, 2006

Sawadee

För det mesta är vi trötta; hur mkt vi än låter varandra sova på helgerna - och det är svårt att komma ikapp med sömnen när det ska spikas/borras/köpa badkar,gardiner,kakel /byta felköp samtidigt som vi jobbar och viktigast av allt, ta hand om lilla Nora. Jag tänker nästan varje morgon "Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt" men så är det saker som ska fixas inför morgondagen och jag kommer iallafall isäng för sent. Men sen igår kan jag tänka "bara 2 månader till" för igår bokade vi nämligen en resa till Thailand. I början av April åker vi och är borta en månad. Äntligen får vi bara slappa, mysa och vara med varandra. Vi behöver det. Hela familjen. Jihaaa.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home