nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, January 14, 2006

UPC

Som ni förhoppningsvis har märkt (?) har jag bloggat dåligt på sistånde och jag skyller ALLT på UPC. Våran internet anslutning har legat nere helt. Att jag inte bloggat på länge är inte det värsta utan att Viktklubben har skickat mail och undrat vart jag tog vägen. Precis som jag inte har dåligt samvete nog för att jag äter alldeles för mycket helfabrikat och tränar alldeles för lite ?? Så börjar de maila mig också. Jag som är lite paranoid lagd fick direkt en känsla av att de var Dr Rössner som ville sätta åt mig personligen. När vi har fått en fungerande kök ska jag sätta igång med viktklubben - då ska Dr Rössner få se.

2 Comments:

  • At 1:07 pm , Blogger Minna said...

    VÄLKOMMEN TILLBAKA! Jag har längtat. Fast jag har ju visserligen fått se dig live ett par gånger sen det sista blogginlägget, men ändå...

     
  • At 11:27 pm , Blogger hampa said...

    tack Minnert! det känns skönt att oxå kunna läsa din blogg igen, och få skratta till dina klockrena illustrationer.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home