nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, February 01, 2006

tupperware bestick

Jag vet att jag är stressad när jag ena stunden håller i en sak och nästa stund är den borta. En sån typisk sak är bilnyckeln -sekunden efter jag låst bilen är nyckeln borta. Iallafall i ett par minuter! När jag vänt ut-och-in på alla åtta fickor (fan va jag är trött på vintern och vinterjackor) svurit och levt om så ligger den där i nån ficka.
Just nu är det bland annat Noras tupperware bestick som är spårlöst borta. ibland vill jag tro att det går troll och flyttar om mina prylar, eller inte.. Jag vet ju att jag ofta städar undan prylar. Men om jag/vi glömt dessa grön/oranga bestick hos någon av er hör vänligen vänligen av er för jag retar ihäl mig på att hennes super-bestick är borta. Och om ni skulle veta var nycklarna till alla fönsterlås tagit vägen så går det oxå bra att tala om var de finns!

1 Comments:

  • At 7:32 am , Anonymous Anonymous said...

    Det är lånarna. De behöver grejor då och då. De lämnar tillbaka dem snart, var inte orolig.

    /Inger

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home