nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, March 03, 2006

tryckfel eller inte

Noras feber har stigit igen och snorsaneringen får vänta:( Så förutom Noras temperatur tar detta min energi. Få människor som förekommer i media irriterar mig så mycket som hon gör. Jag kan inte säga exakt vad det är hon gör/säger som får mig att se rött. Ilskan jag känner när hon, med eller utan pojkvän, förekommer i Aftonbladets Söndagsbilaga har trots allt lagt sig till hanterbar ilska; tidigare blev jag tokilsk och ältade fenomenet "BB-Linda" i timmar. Förutom att hon ens får utrymme i media undrar jag över henner svar på frågan "Kan man vara feminist och playboy-tjej samtidigt?" Då svarar hon typ "man kan vara både blondin och silikontjej". Jaha, jag trodde det var en förutsättning men va f-n är det för svar på frågan??? Svarar hon så eller är det tryckfel? Jag vet ju vad jag tror.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home