nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, April 21, 2006

koh tao

Vi ar tillbaka till lugnet och landet. Bankok var helt hysteriskt! Det har redan gatt 2 1/2 vecka och morsan och Perre akte hem idag. Vemodigt, men vi tankte akte ivag till en liten o som inte ligger langt harifran. Koh Tao. Det blir nog nice. Men nu ar vi tillsammans m en annan familj de anda kvar pa omradet sa det ar ganska tomt.
Nu nar vi inte har barnpassning nar vi ska blogga sa kanske bloggarna inte blir sa langa och utforliga.

3 Comments:

  • At 6:32 pm , Blogger Minna said...

    När jag var på Koh tao i mars 1998 så var det en riktig håla, gick knappt att få en bit mat. Men jag och Ulli lyckades få tag på en najs bungalo på plajjan för typ 20 spänn natten. De enda bilderna jag har från koh Tao är när jag visar kameran hur vitt min rumpa är men hur brun jag är.

     
  • At 4:03 am , Blogger hampa said...

    det ar fortfarande en hala men mysig sadan. Nar man anlander far man tala om vilken tid man vill ha mat for restaurangen serverar aalla samtidigt. Ja, alla och alla!?

     
  • At 4:37 am , Blogger hampa said...

    sorry minna - jag pratar om en annan o. Koh Tao var lite som phi phi. Taxi, taxi? Overallt.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home