nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, May 09, 2006

Åbajs



Världens sötaste och roligaste tjej har somnat och jag tänkte blogga. Efter att ha raderat 20-tal inledningar så kör jag bara.
Hon är så grymt rolig. Allra roligast är hon när hon märker att vi skrattar, då upprepar hon sitt "skämt" x antal ggr. Idag sa hon (när vi frågade) att Jörgen heter Åbajs iefternamn. Gissa om jag skrattade. Gissa om hon upprepade Åbajs. En annan rolig grej är när jag är arg och säger till henne på allvar då frågar hon "Krattar duyy?" Dvs skrattar du? Ibland skrattar jag verkligen inte men ibland kan jag inte hålla mig och oj vad nöjd hon blir då.

1 Comments:

  • At 8:58 am , Blogger Minna said...

    Hahah, på alla bilder du tar på henne så ser det ut som om Jörgen sitter bredvid med en fläkt. Hahahah. Sötis.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home