nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, May 10, 2006

katten Gustav



Jag har kollat på Förlossningskliniken och som vanligt bölar jag som en liten gris. Buhu buhu! Jag bölar för att barnen är så små och så söta. För att föräldrarna är så fula, för att personalen säger så snälla saker. För att vissa barn är sjuka, för att vissa inte klarar sig eller för att pappan gråter av lättnad. Jag bölar verkligen för allt. Men när jag sitter där och ser ut som katten Gustav (med tennisbollsögon) längtar jag tills förlossning nr 2!? Nix, det är inte på gång och det lär dröja; eftersom jag vill att renoveringen av huset ska vara klart först. I helgen ska jag iallafall ägna mig åt att renovera min icke existerande trädgård.

4 Comments:

  • At 9:08 am , Blogger Minna said...

    Skyll på renoveringen... du vill ha en riktigt blöt midsommar och kräftskiva först!!!

     
  • At 9:45 pm , Anonymous Anonymous said...

    chawcoMan måste ju planera...eller?...

     
  • At 9:46 pm , Anonymous Anonymous said...

    oj det blev nåt konstigt!

     
  • At 10:22 pm , Anonymous Anonymous said...

    Leveranstid Hanna, leveranstid!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home