nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, September 21, 2006

Vid frukostbordet

När jag vid frukostbordet berättade för Nora att hon kommer att sova när jag kommer hem ikväll för att jag skall gå och titta på Hammarby så tittar hon på Hanna och säger:
"Jaaag vill också spela i Hammarby"

Jag förslog (till Hannas förtjusning) att de kunde titta på matchen på TV. Jaaaa!

Roligt. Undrar om hon tror att jag spelar i Hammarby? Eller tror hon det för att Hammarby har tagit -2 poäng på de senaste fem matcherna ...

Jag tror för övrigt att både jag och Nora lätt skulle platsa i startelvan just nu. Vi kanske skulle bli avblåsta för några hands, men ändå ...

2 Comments:

  • At 10:38 am , Anonymous Anonymous said...

    Det är bra Jörgen. Medgångssupportrar gillar vi inte!
    Nora! klart du ska gå på match me pappa snart! Kanske nästa år? Eller när de har byggt en inglasad familjeläktare på söderstadion?

     
  • At 7:24 pm , Blogger Minna said...

    Nora kommer att gå i täten av huliganerna tror jag. om hon går i sin pappas fotspår iallafall.
    Muahhaha.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home