nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, October 31, 2006

hall


Våran hall är nästan klar och den är så fin så jag bara vill sitta där och titta, planera och filosofera. Nu är det "bara" en skohylla, helspegel, liten hylla och tvätt av matta som fattas.

Jag har vart på dåligt humör sen vi började renoveringen (jaa, faktiskt!) för X antal veckor sen så det känns lite konstigt att känna sig lättad och på gott humör. Poor sambo!!! Det ska bli skönt att mötas av en fin hall med hatthylla. Det är så jag längtar tills imorgon efter jobbet..

4 Comments:

  • At 1:48 pm , Anonymous Anonymous said...

    Skönt för er!

     
  • At 7:54 pm , Anonymous Anonymous said...

    Bättre sent än aldrig kan man ju säga;)
    Ser fram emot att komma på glass & frukost och spegla mig i hallen!

     
  • At 7:55 pm , Anonymous Anonymous said...

    glömde säga att det är ju jag, G som vill ha spegla mig:)

     
  • At 8:29 pm , Blogger hampa said...

    Viktoria: Mycket!
    G: Min inbjudan är stående.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home