nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, October 05, 2006

nötnosen

Jag är kär i våran lilla Nora. Hon säger så söta saker så man vill anteckna allt hon säger. Några exempel är
1. Nygg jacka, mamma! När hon såg min militärjacka..
2. Hon slog sig och började grina efter en stund sa hon (med tårarna rinnande) de e ba nu dvs det är bra nu.
3. Vid ett annat tillfälle slog hon sig igen och jag säger så ja, det är bra nu svarar hon Nää, jag giiinar, buhu buhu!
4.Hon bad om välling en kväll och sa Du kan kan fixa de. Jag väntar här. Jag frågade om inte hon kunde fixa vällingen så kunde jag vänta här. Då tittade hon frågade på mig men sen svarade hon Jag når inte upp till taket. Vilket stämmer, vällingen står ju väldigt högt upp i skafferiet.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home