nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, November 02, 2006

kontraster

Idag gjorde jag ett hemesök och blev helt nedslagen av hur människor lever. Lägenheten var totalt inrökt. Cigarettröken låg som en dimma och kristallkronan var brunsvart av nikotin. Jag klibbade fast i typ allt jag tog i. När jag kom hem slog det mig verkligen hur tacksam jag är för allt jag har.
Bäst av allt (förutom de självklara..) är min fina hall, min supersöta bror och min supercoola kompis X. Tack tack tack..

4 Comments:

  • At 11:55 pm , Anonymous Anonymous said...

    Ja, det är lätt att glömma bort det vi har...

     
  • At 9:53 am , Blogger Minna said...

    och din supercoola kompis M tack!

     
  • At 2:06 pm , Blogger hampa said...

    Mia: Ja det är skönt att bli påmind ibland så man inte surar ihjäl sig för skitsaker.

    Minna: Du är den supercoole...

     
  • At 3:14 pm , Blogger Minna said...

    oj... tack. (generat)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home