nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, November 26, 2006

Önskelista

Trots att jag inte gillar så julen så har vi börjat reka lite. Vad Nora hon tror om julen vet jag inte säkert, bara att hon ibland gömmer sig så jultomten inte tar henne och att hon inte vill ha julklappar men gärna presenter!!?!

Vi var i leksaksaffären i fredags och Nora såg en Sheriff-hatt med den lilla typiska sheriffstjärnan på. Då skrek hon titta mammma, en Blika-lilla-stjärna-mössa.
Hon är ju för söt!!

Och vi har skrivit en liten önskelista till Nora.
1. Vertygslåda i plast.
2. nattlampa (en sån som står i fönstret)
3. Docksäng och ev tillbehör till
4. En skön lekmatta
5. Det vanliga: böcker, pussel, ritsaker och klistermärken

5 Comments:

  • At 9:25 pm , Blogger Mia said...

    Men vad vill NORA ha??? ;)

     
  • At 9:46 pm , Blogger hampa said...

    hahaha.. Hon vill nog ha kilovis m kexchoklad, en hund och ett syskon. Du förstår varför jag skriver listan :)

    Ps. Annandagen blir hemma hos oss. Ni kommer väl?!

     
  • At 10:17 pm , Blogger Jörgen said...

    Nu tror jag bestämt att det har blivit lite fel i Noras önskelista...
    1. på listan har Nora sagt att en Xbox 360 med lite schyssta sportspel skall vara.

    /J

     
  • At 11:35 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag planerar in annandagen!
    /alis

     
  • At 8:33 pm , Blogger hampa said...

    Jörgen: hahaha.. du får nog vänta m en sån.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home