nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, November 18, 2006

pappas tjej


Vi var hos morfar och härjade igår kväll och Nora hittade hans läsglasögon. Jag blev så full i skratt - Hon är en kopia av sin pappa. (Som föresten är back in town. Gissa om Nora blev glad. Hon är helt galet uppspelt och ropar på pappa hela tiden.) Hon fick en doktorsväska så nu måste vi ta tempen, kolla öronen och få sprutor typ hela tiden.

7 Comments:

  • At 4:07 pm , Blogger Jörgen said...

    Hello H.

    Jag gillar inte när du lägger ut Bilder på mig på Noras blogg :)

    /J

     
  • At 7:10 pm , Anonymous Anonymous said...

    Nej men Jörgen i peruk, så sött:)
    Blivande syster den där Nora- bra jobbat!

     
  • At 7:11 pm , Anonymous Anonymous said...

    glömde säga att det var G, oops!

     
  • At 9:19 pm , Blogger Minna said...

    hahahah, om jag skriver att hon är så sööööt så sööööt så sööööt. betyder det att jag egentligen tycker att jörgen är det?

    ;P

     
  • At 3:47 pm , Blogger hampa said...

    Jörgen: Det finns värre bilder på dig :D
    G: Blivande ssk??? eller vaddå? Jag är så trög..
    Minna: Jae, nått sånt blir det ju.

     
  • At 6:30 pm , Anonymous Anonymous said...

    Klart jag menar ssk:)

     
  • At 8:14 pm , Blogger hampa said...

    G: Jag tänkte storasyster först men ok jag är med.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home