nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, November 14, 2006

rollspel

Jag har inte tid att blogga för de är rollekar som gäller här hemma. Jag har fått tagit över rollen som bebis. Det känns sjukt förnedrande att ligga på rygg och jollra och vifta med armarna men det är kul att se Noras min. Den ser ut att vara "ska jag skratta eller gråta när morsan ser ut så där??" När man har legat där (alldeles för länge) och reser sig på säger hon bara Igeen!!

4 Comments:

  • At 7:59 am , Anonymous Anonymous said...

    Skulle ge min högra arm för att se DIG leka bebis, viftandes på rygg *ASG*

    Får mig o tänka på vår tripp till Greece när Malle säger att om hon tippar baklänges pga av den tunga ryggsäcken så komemr hon att ligga där sprattlandes som en kackerlacka på rygg*S*
    Likheter?
    puss/G

     
  • At 10:52 am , Blogger Minna said...

    nu var det länge sedan man fick en bild...

     
  • At 2:23 pm , Anonymous Anonymous said...

    Om jag vore dig skulle jag kalla in Morfar!!!

     
  • At 4:33 pm , Blogger hampa said...

    G: Jag gör vad som helst för att du inte ska se mig så :)
    Minna: Kommer snart.
    Mia: Det är en morfar-lek. Eller hur!?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home