nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, December 20, 2006

1 år av byggdamm

Den 12:e december förra året flyttade vi in i vårt hus.(Efter att ha bott 3mån hos min morsa). Undervåningen var fortfarnde byggarbetsplats; upprivna golv och lots of byggdamm. I ljuset av en bygglampa stod vi med en 1-åring på armen och lagade mat på en kokplatta. Inget gormémat som ni förstår. Det är ett under att vi fortfarande är ihop men idag kan vi iallafall garva åt det vilket jag defenitivt inte gjorde då.
Ett år senare får jag ägna mig åt det som jag tycker om - sätta upp tavlor, handla fina detajer och lite färgsättning. Idag har vi satt upp en tavellist och fyllt den med sköna böcker och ramat in ett fantastiskt foto på Nora. That i like.

1 Comments:

  • At 8:51 am , Blogger Minna said...

    jag vill hälsa på.
    men ni sticker imorgon fredag eller??? (jag har glömt min mobil hemma så jag kan inte ringa)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home