nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, January 02, 2007

nyårsafton 2006


Nyårsfesten blev hur lyckad som helst. Tre glada busfrön som lekte till sent på kvällen - och ett gäng glada föräldrar som åt och drack gott. Och sent på natten badade badtunna.. Det var mitt bästa nyår på länge fast idag (och speciellt igår) är jag glad att det är 1 år till nästa gång. Jag var såå trött igår och så nöjd att Nora fortfarande sover middag. Den 2 timmars lunchsömnen satt som en smäck fast på kvällen började jag faktiskt oroa mig lite för eventuella liggsår.

Jag ser fram emot ett nyttigt och fräscht 2007. Jag gav inga nyårslöften men jag kom ett för en stund sen när jag läste detta. Jag ska ALDRIG någonsin läsa ett reortage om dom. Nånsin igen!!

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home