nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, January 29, 2007

Tigers faans

Jag lööv mitt nya jobb. Jag ska dit inatt och ser verkligen fram emot det :) Astrevliga kollegor, roliga och varierande arbetsuppgifter. Har inte riktigt kommit in i nya rutinerna men det ger väl sig.

Annars lever vi i Sjumilaskogen. Nora har gjort slut med Pippi, Lotta på Bråkmakargatan och gänget. Nu är det bara Nalle Puh och hans polare som gäller. Vi här hemma är numera mamma-Tiger och pappa-Tiger och Nora är Tiger som skuttar runt här hemma i hudraåtti. Hon är ju så söt. Hon säger jag är Tiger - Jag har en lång faans. (Hon kan ju inte säga S)

5 Comments:

  • At 8:02 pm , Anonymous Anonymous said...

    Man skulle kunna säga att livet leker!

     
  • At 10:13 pm , Anonymous Anonymous said...

    Uppskatta så länge ni är "tigrar" båda två......
    Snart kan en bli ett "lamm" !
    /mojmoj

     
  • At 2:20 pm , Blogger hampa said...

    Alis: Det är undebart att se.
    Mojmoj: V i får väl se vem det blir då?

     
  • At 5:48 pm , Anonymous Anonymous said...

    Gullunge hon är! Kan inte du och jörgen köpa tiger-outfits och skutta runt där hemma;)
    p&k/G

     
  • At 7:21 pm , Blogger hampa said...

    G: Vi har redan sånna som vi tar fram på lördagkvällar ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home