nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, February 17, 2007

blommor & bin

Nora såg under kvällen lite ledsen ut så jag sa Du ser ledsen ut. Är du ledsen? Varav hon svarade med allvarlig röst. Ja. Jag undrar vart du kommer ifrån?

Eeh.. Gissa om det snurrade i skallen på mig. Menar hon från början eller?? Ska jag dra de där me farsans pung eller? Redan?!? Eller hon kanske menar vilken planet?! Men det borde ju oxå komma senare, puberteten typ?!

6 Comments:

  • At 9:49 am , Blogger Minna said...

    Hahhahah, sötunge! Och sötmamma!

     
  • At 2:34 pm , Blogger hampa said...

    javisst är hon. Åjag med. hahaha

     
  • At 9:02 pm , Anonymous Anonymous said...

    Är hon gullig eller vad?Du är också rätt go mamma H;)
    När får jag vara babysitter?
    p&k/G

     
  • At 10:26 pm , Blogger hampa said...

    Puss. Jag jobbar min fet-vecka nu så nästa vecka passar bra. (När jag ska träna bort allt nattsnask)

     
  • At 8:01 am , Anonymous Anonymous said...

    Men herregud va ska det sluta! hihi. Nova sa till mig igår när jag frågade om vad de gjort på dagis; "Näj! jag vill inte prata med dig nu."
    Tystnad.
    Jag blev nästan stött! ;-)

    Man bävar för tonåren... hihihi.

     
  • At 9:29 pm , Blogger hampa said...

    Viktoria: Vi kan väl stötta varandra då, när vi har asjobbiga fjortisar :D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home