nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, February 23, 2007

PMS

kan man fastna i ett PMS-tillstånd??? Jag har vart skitirriterad i flera veckor nu och har en kort lista på vad jag stör mig på . Och det är 3-topp listan bara för idag.

1. Folk som pratar sönder öronen på oss andra. Typen som beskriver sig själva som "Sociala och har lätt att få kontakt med nya människor" fast dom egentligen bara pladdrar forcerat och gärna om sig själva.

2. Folk, typ tiggare och försäljare, som ironiskt önskar en trevlig dag när man avböjer diverse saker.


3. Servicemänniskor som inte kan lyssna till punkt så man får dra sitt ärende flera ggr innan dom fattar vad man vill.

9 Comments:

  • At 10:15 pm , Blogger Minna said...

    Hahahahahahhaah.

     
  • At 10:49 am , Blogger Minna said...

    Den första punkten är så sjukt jävla jobbig. Tur att man själv har vett att hålla käften ibland.

     
  • At 3:46 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Eller hur!?

     
  • At 4:34 pm , Anonymous Anonymous said...

    Välkommen till min värld! Jag har haft pms i några år nu, alltså konstant;)Önskar man kunde ha superkrafter o "beama" bort irriterande personer!!

     
  • At 4:35 pm , Anonymous Anonymous said...

    pms-tantetn är G alltså, men jag anar att du redan hajat det

     
  • At 5:28 pm , Blogger malla said...

    Håller helt å hållet med på alla punkter! :) När det gäller den först punkten så har jag dessutom ytterligare ett problem - jag ser tydligen ut att lyssna intresserat och drar alltid till mig just sådana tjâtiga människor.... skiitjobbigt!! :/

     
  • At 7:27 pm , Blogger hampa said...

    G: Om jag kunde beama bort irriterande personer skulle jag väl sitta helt själv :D

    Malla: Jag med! Till en början ialf sen orkar jag inte ens va i samma rum.

     
  • At 12:11 am , Anonymous Anonymous said...

    Hahaha...later som en slang av kronisk PMS ;) Kanske tur att man befinner sig pa en annan kontinent an du just nu da..?! hihi Skickar lite kramar till dig, fysisk beroring sags frisatta hormoner som dampar PMS. (Yeah, right. Precis som att man vill ha sa mycket fysisk beroring nar man har PMS!!) hehe

    Har "last igen" flera inlagg, sa min kommentar for alla ar att Nora bara ar saaaa sot...! Tanker pa er och hoppas ni har det bra! P&K / L

     
  • At 11:16 pm , Blogger hampa said...

    L: Jag har nog lugnat ner mig tills du kommer hem. Ser fram emot att se dig igen:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home