nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, March 20, 2007

Cirkus scott

Jag borde egentligen inte sitta framför datorn utan stå i badrummet och ge mina ben en rejäl omgång men ladyshavern. Nora sa imorse Mamma, du har långa trådar på benen. Men å andra sidan sa hon att jag har långa ben (Eh, NOT) och pappa har korta. Verkligen korta.

Undrar vad hon ser när hon ser på oss. Skäggiga damen och dvärgen eller?

7 Comments:

  • At 12:40 pm , Blogger hampa said...

    Jag råkade visst radera ett inlägg. Hann inte ens läsa det. Sorry!! Skriv igen!

     
  • At 8:36 pm , Blogger Minna said...

    det är jag som är skäggiga damen.
    :D

     
  • At 5:26 am , Blogger hampa said...

    Minna: Ska vi slåss om saken? :)

     
  • At 9:40 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag börjar förstå vem Nora fått sin humor ifrån.. :)

     
  • At 1:22 pm , Blogger hampa said...

    alis: Hehehe.. Det är ett släktdrag som jag verkligen hoppas hon får. Samma sjuka humor som hennes morbror och morfar.

     
  • At 2:33 pm , Anonymous Anonymous said...

    Din humor då?!

     
  • At 4:23 pm , Blogger hampa said...

    Alis: Det känns mest som jag är sur och arg. Men min humor kanske är bitter-ljuv?? Muhahha

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home