nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, March 06, 2007

dålig männsika

Jag har blivit utmanad av Minna.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har inte 6 st bloggkompisar.
2. Jag gillar inte att handla kläder.
3. Jag tycker om att ha tvättstugan.
4. Jag kollar gärna i kompisars badrumsskåp.
5. Jag har neurotiska drag när det gäller städning men sköljer aldrig frukt.
6. Arbetar på sjukhus där det kräks ganska ofta - jag gillar inte kräk.

2 Comments:

  • At 8:18 am , Blogger Minna said...

    hahahahah, jag är samma när det gäller frukten!!!

    Du har iallafall en bästa bloggkompis. och det är jag!

     
  • At 6:14 am , Blogger hampa said...

    Haha, din lilla fyllis. Jepp, du är min allra bästa bloggkompis.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home