nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, March 23, 2007

morgonpigg

Jag hade badat, druckit kaffe, vart ute på tomten m Nora, dammsugit undervåningen, tvättat 2 maskiner tvätt, tömt diskmaskinen, fyllt på diskmaskin, fixat köket, städat hallen, pratat i telefon och ritat med Nora .... innan jag käkade lunch kl 9.20. Japp 9.20!!!

Det är riktig pensionärsvarning på mig. Snart börjar jag väl käka kattmat också.

Uppdatering: På vilket ben ska jag stå? http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,1028914,00.html

4 Comments:

  • At 3:55 pm , Blogger Minna said...

    Pensionärsklockorna ringer högt. det är bäst att ni skaffar en unge till nu innan du torkar ihop totalt!

     
  • At 6:09 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Ja, om jag orkar hålla mig mig vaken så ;)

     
  • At 4:25 pm , Anonymous Anonymous said...

    Lucnh 9.20?My god kvinna, när kliver du upp på morgonen? blir det middag kl 13 och sängdags kl 16??
    Hålller med Minna, skaffa en till snarast;)
    p&K/G

     
  • At 7:09 pm , Blogger hampa said...

    G: Typ..
    Tror ni man blir piggare av ha en gaphals som väcker en varannan timme??? P&k

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home